środa, 12 sierpnia 2015

#1 Natalia Szroeder

NATALIA SZROEDER



Natalia Szroeder (ur. 20 kwietnia 1995) – polska piosenkarka i autorka tekstów, znana m.in. ze współpracy z raperem Marcinem „Liberem” Piotrowskim, z którym w 2013 roku nagrała przeboje „Wszystkiego na raz” i „Nie patrzę w dół”. Piosenkarka prowadzi także solową działalność artystyczną, jej debiutancki singel zatytułowany „Jane” ukazał się w 2012 roku. (żródło https://pl.wikipedia.org/wiki/Natalia_Szroeder) 


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić piosenkarce Natalii Szroeder.
Otrzymałam od niej oryginalny autograf podpisany na karcie.
Jest bez dedykacji, ale i tak bardzo się cieszę, że mam go w swojej kolekcji.

Jak można go zdobyć?
Można zdobyć oczywiście osobiście lub poprzez pocztę.
Ile się czeka?
Myślę, że ok. 1-2 miesiące. To średnie oczekiwanie na autograf, oczywiście zdaża się, że przychodzą znacznie szybciej, a czasami niestety czas oczekiwania bardzo się wydłuża.
Jeżli ktoś potrzebuje adres by napisać do Natalii niech napisze do mnie na maila, chętnie podam.
Jak zdobyłam? 
● Poprzez list
Ile czekałam?
● Około 1-2 miesięcy (nie mam zapisanej daty) w przybliżeniu.
Co dołączyłam?
● Kopertę zwrotną ze znaczkiem
Dodatkowe informacje:
Autograf jest podpisany czarnym markerem,                
na karcie, którą otrzymałam od Natalii.
Uwagi:
● Brak
Adres:
 Adres można znaleźć na oficjalnej stronie Natalii Szroeder na Facebooku, w zakładce ,,AUTOGRAFY''.
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania proszę pisać na adres e-mail: autografy.maritt@wp.pl.

Hello, I got autograph polish singer Natalia Szroeder.
It is without dedication, but although I'm glad. I waiting for this autograph 1 month.
I get it from post office, but You can also personally.
You have questions?
autografy.maritt@wp.pl

8 komentarzy:

  1. Pewnie :) Podam adres do Natalii tylko proszę zgłosić się do mnie na maila, który znajdziesz w zakładce ,,kontakt''

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !
    Ja czekam od kwietnia na podpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dojdzie :)
    Natalia jest teraz zajęta nagrywaniem Twoja Twarz brzmi znajomo.
    A ja otrzymałam ten autograf w lutym ubiegłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki Natalia ma adres ? napisz mi proszę na numer 796827209 plis

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki Natalia ma adres ? napisz mi proszę na numer 796827209 plis

    OdpowiedzUsuń

● Dziękuję za każdy miły komentarz.
Thank You for every kind comment.
● Agresja i obraźliwe komentarze są tu nie mile widziane i zostaną usunięte.
Aggressive comments will be removed.
● Zostaw mi linka do swojego bloga, na pewno zajrzę.
You leave links to your blog, I'll look for sure.

Zapraszam ponownie na mojego bloga. :-)
I invite You to my blog again :-)