piątek, 21 sierpnia 2015

#3 Maryla Rodowicz

MARYLA RODOWICZ


Witajcie!

Moja kolekcja wzbogaciła się o kolejne autografy- Maryli Rodowicz.
Chyba przez pomyłkę Pani Maryla odesłała mi dwa autografy w odzielnych kopertach :-D
Cieszę się, do tego na dwóch różnych zdjęciach.

Ile czekałam?
Ja czekałam około 2-3 miesięcy.
Z tego co słyszałam jest to średni czas w jakim można otrzymać
autograf właśnie od Maryli Rodowicz.
Aby otrzymać jej autograf należy wypełnić formularz kontaktowy na jej oficjalnej stronie
http://www.marylarodowicz.pl
Jeżeli chcecie wiedzieć więcej, piszcie w komentarzach.


Jak zdobyłam? 
● E-mail'em
Ile czekałam?
● Około 2-3 miesięce

7 komentarzy:

● Dziękuję za każdy miły komentarz.
Thank You for every kind comment.
● Agresja i obraźliwe komentarze są tu nie mile widziane i zostaną usunięte.
Aggressive comments will be removed.
● Zostaw mi linka do swojego bloga, na pewno zajrzę.
You leave links to your blog, I'll look for sure.

Zapraszam ponownie na mojego bloga. :-)
I invite You to my blog again :-)